
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania:
1. CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO W SKLEPIE ŻEBY ZROBIĆ ZAKUPY ?
Nie, aby zrobić u nas zakupy nie trzeba zakładać konta w sklepie.
Można dokonać zamówienia bez rejestracji.
Jednakże założenie konta pozwala na:
- podgląd statusu zamówień i historii zakupów,
- brak konieczności wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymania rabatów,
- udział w programie lojalnościowym SzastBack
2. MIESZKAM ZA GRANICĄ, CZY MOGĘ DOKONAĆ ZAMÓWIENIA ?
Tak. Wysyłamy zamówienia zarówno do UE jak i poza jej granice.
Koszty dostawy znajdują się w zakładce: Czas i koszty dostawy
Oczywiście można je także podejrzeć z poziomu koszyka wybierając kraj dostawy.
3. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ?
Wszystkie produkty które oferujemy w naszym sklepie mamy na magazynie, zatem wysyłka odbywa się niezwłocznie.
Standardowo wysyłamy w 24H, czasami jest to krótszy termin. W skrajnych przypadkach nieprzekraczalne 48H.
Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku.
Niestety nie udostępniamy takiej opcji.
Oczywiście, po uprzednim ustaleniu dnia i przedziału czasowego można odebrać zamówienie osobiście.

Oczywiście, jednakże zwracany produkt nie może być uszkodzony.
Więcej o reklamacjach i zwrotach przeczytasz w zakładce: Zwroty i reklamacje
Plakaty oferujemy bez obramowania, w wyjątkowych sytuacjach np. po targach sprzedajemy pojedyncze sztuki w ramkach.
Do oferowanych przez nas plakatów pasuje 99% ram dostępnych na rynku ( IKEA, Castorama, OBI, Leroy Merlin itp. ) prócz antyram.
Jeżeli masz inne pytania to zapraszamy do KONTAKTU