FAQ

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania:

1. CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO W SKLEPIE ŻEBY ZROBIĆ ZAKUPY ?

Nie, aby zrobić u nas zakupy nie trzeba zakładać konta w sklepie.
Można dokonać zamówienia bez rejestracji.
Jednakże założenie konta pozwala na:

- podgląd statusu zamówień i historii zakupów,
- brak konieczności wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymania rabatów,
- udział w programie lojalnościowym SzastBack

2. MIESZKAM ZA GRANICĄ, CZY MOGĘ DOKONAĆ ZAMÓWIENIA ?

Tak. Wysyłamy zamówienia zarówno do UE jak i poza jej granice.
Koszty dostawy znajdują się w zakładce: Czas i koszty dostawy
Oczywiście można je także podejrzeć z poziomu koszyka wybierając kraj dostawy.

3. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ?

Wszystkie produkty które oferujemy w naszym sklepie mamy na magazynie, zatem wysyłka odbywa się niezwłocznie.
Standardowo wysyłamy w 24H, czasami jest to krótszy termin. W skrajnych przypadkach nieprzekraczalne 48H.

4. CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA POBRANIEM ?

Niestety nie udostępniamy takiej opcji.
Oferujemy bardzo dużo form płatności - od zwykłego przelewu, poprzez karty i płatności online po PayPal.
 
5. CZY MOGĘ ZAMÓWIENIE ODEBRAĆ OSOBIŚCIE ?

Oczywiście, po uprzednim ustaleniu dnia i przedziału czasowego można odebrać zamówienie osobiście.
Można takie zamówienie opłacić z góry, gotówką lub kartą przy odbiorze.
 
Na miejscu akceptujemy płatności kartami:
6. CZY PRZYJMUJECIE ZWROTY ?

Oczywiście, jednakże zwracany produkt nie może być uszkodzony.
Więcej o reklamacjach i zwrotach przeczytasz w zakładce: Zwroty i reklamacje
 
7. CZY OFERUJECIE TEŻ RAMKI ?

Plakaty oferujemy bez obramowania, w wyjątkowych sytuacjach np. po targach sprzedajemy pojedyncze sztuki w ramkach.
Do oferowanych przez nas plakatów pasuje 99% ram dostępnych na rynku ( IKEA, Castorama, OBI, Leroy Merlin itp. )
 

Jeżeli masz inne pytania to zapraszamy do KONTAKTU

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl