Darmowa dostawa

Rabaty

Kontakt

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji:

UWAGA: Rzeczywisty wymiar plakatu może być mniejszy o 2-3mm od przedmiotowego.
Nie jest to wada, a specyfika technologii druku i cięcia, zatem nie może być powodem zwrotu lub reklamacji tak samo jak odcień papieru, który może się nieznacznie różnić w zależności od partii producenckiej.

W celu złożenia reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze sklepem, a następnie postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Wzór formularza znajduje się także w naszym regulaminie.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Szast i Prast Design Studio Wioletta Matuszko
Gen. M. Zaruskiego 10A/22
81-577 Gdynia

lub poprzez Paczkomaty InPost:

GDY71M
shop@szastiprast.com.pl
tel. 502264828

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, bez kosztów dostarczenia rzeczy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl